ingen rubrik :)

Hej påeralla!
Det var ju ett tag sen jag skrev någonting här faktiskt. Dels beror det på att jag inte har orkat men sen så har det varit en del plugg. Jag är absolut inte klar med det men det kändes som att jag behövde en liten paus för att kika på datorn! Jag har faktiskt inte gjort det på två eller tre dagar, vilket är mycket för mig! ;)

Direkt efter att jag har gjort det här ska jag gå och inventera kylskåpet efter någon energi att ha med  till morgondagens 3-timmars nationella. Jag hann inte köpa nå idag så det får bli det som finns hemma.. Fast det viktigaste är ju inte att äta energi, jag måste sova också! Senst kvart i tio ska jag ligga i sängen bestämmer jag nu! Dom senaste dagarna har all information gått in genom ögonen och ut genom öronen utan att nudda hjärnan, jag har varit hur trög som helst känns det som! Beror säkert på sömnen.....

Aja, önska mig lycka till imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0