integraler, super miniräknare och formler

Pappa han är lite rolig han.
Vid middan sitter han och gnäller om att han inte hinner basta eftersom det är massa bra på TVn. Lite senare när jag sitter vid datorn och så kommer han in med en bunt papper, och börjar pladdra på sitt lilla mattespråk om massa olika integraler, formler och en superminiräknare som skulle ha kommit ut år 2000 men som dom drog in 1 månad innan den skulle komma ut till försäljning. Jag har inte bett han att komma och predika om det och han vet mycket väl att jag inte lyssnar. Ändå står han kvar och pratar, ritar upp massa figurer och ger exempel.
Jag tycker lite synd om honom faktiskt, men ven orkar lyssna på sånt när man har annat att göra, till exempel sin egen matte?
Medan han stod där gick jag in på youtube och satte på snälla, snälla med carolin af ugglas (pappas hat-låt), men han brydde sig inte ett dugg! Då fårstår ni hur allvarligt detta är!

Skämt å sido, han är ändå min älskade pappa! :)


Men nu ska jag FAKTISKT jobba matte. Jag ligger sjuuuukt mycket efter! Även fast carina flyttade fram provet två veckor.





Linnea (å alla andra berörda), jag och elin kommer hem 19.00 på lördag så vi hinner nog inte med det där :( Men NÅN dag måste det ju finnas då alla har tid, eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Mysig header, lycka till med pluggandet :)

2009-03-10 @ 19:38:53
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Daniella

jätte fin blogg!

2009-03-10 @ 19:39:50
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

haha, jaa nån dag måste det bli av! :)

2009-03-11 @ 21:14:14
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0