jag tror det spökar!

Det händer underliga saker här hemma. Det har jag egentligen trott länge, Thea har vinkat till någon i trappan flera gånger, Hampe får fnatt ibland och kommer upprusande från källaren (det gjorde han senast igår) och nu idag har det varit riktigt obehagligt faktiskt..
Mamma och pappa for med vilma på basketmatch för en stund sen så jag är ju själv hemma. När jag sitter vid datorn hör jag att pappas dator utanför mitt rum slås i gång. Jag tänker som inte mer på det, men sen hör jag ljudet som låter när man loggas in också. Jag går ju då dit och tittar och då är han inloggad! Man måste ju klicka för att kunna logga in! Jag fick rysningar och låste in mig på mitt rum! Jag sitter här ännu och jag vågar inte gå ut förren dom kommer hem.
För typ en halvtimme sen trodde jag att dom kom hem eftersom det röck i ytterdörrshandtaget där nere. Jag tänkte ju att dom kom då, men dom är ju inte hemma nu och jag höde ju aldrig att någon kom in!
Asså jag har typ paniiik! Rädda mig! 


Kommentarer
Postat av: Sara S.

Shiit va läskigt!! ;o

2009-03-16 @ 16:08:20
URL: http://saraskoglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0