kort inlägg, igen :)

Nu är klockan snart halv tio, och jag ska gå och lägga mig! Det lockar verkligen att bara krypa ner i sängen och sluta ögonen. Det har varit mycket idag, ljusgårdsmöte, muckfoto å massa annat känns det som. Det tar på krafterna!
Imorgon har vi friluftasdag, jag ska vara på måttsud och åka slalom. Då kan det behövas energi! Speciellt eftersom jag kommer behöva kliva upp halv sex och åka med pappa till skolan med skidorna och allt! Det är det jobbiga med friluftsdagar, alla grejer man måste kånka på!

Men jag har faktiskt inte så mycket att skriva.. å det är väl tur för er så slipper ni läsa så mycket, hehe! God natt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

precis! det jobbigaste är verkliiiigen att bära alla grejjer ;o

men det andra är ju kul ^^

2009-03-19 @ 19:25:14
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0