snurrigt......

Jag har känt mig helt borta idag. Även fast jag gick och la mig tio igårkväll så har jag knappt kunnat tänka klart och jag minns typ inget från vad folk har sagt till mig idag. Konstig känsla!
Eftersom jag inte minns så mycket från dagen så har jag inte så mycket att berätta. Eller jag kan berätta att jag ska spela trummor på musikalen! xD Kul det ska bli ändå, jag har inte gjort det inför publik någon gång, bara i smyg.
 
Nu ska jag gå och kolla på let´s dance med familjen. Som alltid på fredagarna. Jag gör aldrig någonting på kvällarna. Jag gör typ inget på "fritiden" heller. När vi skulle skriva nå brev på engelskan i veckan var jag tvungen att halvt ljuga om vad jag brukade göra för att ha någonting att skiva om! Jag skrattade tills jag grät när resten av mitt bord påpekade det! xD
Men nästa helg blir det iallafall inte nå degande hemma i soffan! Då ska vi ha tjejkväll med trerätters middag och fira Linnea, Elin och nu kom jag på att Emilie har ju faktiskt också fyllt år, henne får vi inte glömma!




I morse tuggade jag ett papper med min nyta bankkortskod i en dokumentförstörare. Bara för att vara HELT säker på att ingen skulle veta vad min kod är. Men när jag tittar på resultatet i uppsamlaren ser jag några välbekanta siffror. Det var koden! Väldigt bra dokumentFÖRSTÖRARE!

  HAHAHAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0