möblerat...

Hejj,
Är det bara jag som stör mig på att det snöar så mycket att det blir ett 40 cm tjockt lager på på balkongen så att det inte går att öppna balkongdörren, vilket leder till att mamma inte kan hänga ut sängkläderna dit och därför hänger hon ut dom genom fönstret istället (fråga mig inte varför) som då får stå öppet i flera timmar så att hela huset skakar av kyla? Det stör jag mig på och nu sitter jag här och, ja, skakar!


Jag har precis möblerat om mitt lilla lilla rum, det blev inte så bra överallt... Jag har några problem, ett vid spegeln, min "soffa" är för lång så den tar i spegeln. Jag har flyttat mitt skrivbord dit jag hade sängen förr och då hade jag en hylla över sängen, nu är den hyllan för låg så att det är ungeför 5 mm tills datorn tar i hyllan. Det tredje problemet är att mina mattor inte får plats nå mer, så dom fick flytta till Vilmas rum. Sen så är det bara bajs vid elementet och allt känns snett, så då vet ni! xD Jag får väl se hur länge det tar innan jag flyttar tillbaka som det var innan... 

                     

HAHAH, slutligen måste jag bara visa mitt hår som det var igårkväll, jag hade gått i knut hela dagen så då var det mycket vackert! Mamma trodde typ att jag hade permanentat eller nått xD


Ska iallafall äta lunch nu och sedan blir det att räkna lite mattematik. Jag har inte ens tittat i boken på typ två och en halv vecka! Så det är nog dags nu :)

                         

Kommentarer
Postat av: Cicks

Haha, min säng kan inte ta i något x3 För den är i taket, jag har inte så många problem i mitt rum, bara att stegen till sängen är jobbig x3

2009-03-08 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0