Fototävling :)

Tabbah! Idag skulle vi egentligen slutat 12 men om man ville fick man vara med på en tävling, en fototävling där man skulle gå runt på stan och fota sig med olika saker, t ex. en skridskoåkare med skridskor, en konduktör, en pensionär med en blombukett, kommunalrådet mm.. Det var skitkul! Vi gick typ runt i tre timmar och sökte! Och faktiskt så fotade vi nått till alla frågor, förutom jultomte med luva. Men ofta det går att hitta i mars?! Det är ganska snällt av alla att ställa upp på bild, jag tror inte det var en enda som tackade nej! Men vi lär ínte vinna ändå eftersom 8B typ hittade det mesta dom med och dom var typ HELA klassen medan vi var typ halva, poängen räknas nämligen med hur många som var med på kortet. Jaja, kul var det iaf och priset är väl inte sääärskillt bra, pizza till klassen som lunch. Det kan jag klara mig utan.


Vi med Luleås kommunalråd Karl Petersen :)   7 poäng


Söt pensionär med blombukett :)    4 poäng


haha! Vi med en polis med batong.    4 poäng


Imorgon åker jag och Elin på ledarutbildningsläger till Älvsbyn. Det kommer nog inte vara särskilt mycket fritid, mest sitta och lyssna skulle jag tro. Nån lek då och då kanske, vem vet? Men vi blir ju bara borta till lördag kväll så då hinner man precis hem innan finalen i mello börjar! ;D

Ha det gott igelkott! :)

PS: mina kläder har kommit nu, å allt passade! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

skicka skicka skicka alla snygga bilder till mig ;D

hihihihi, hade bra i ääälvsbyn :b !

2009-03-13 @ 16:33:54
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0