Våffeldag :)

Morgonen började som sagt med NP i engelska. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag trodde att jag skulle tappa alla ord och inte kunna skriva det jag ville få ner på pappret. Men på något sätt så blev det bra iallafall och jag är NÖJD!
Resten av dagen kunde jag inte koncentrera mig. Det var som att all energi hade gått åt till provet. Men nu har jag tagit igen det här hemma istället ;)

Efter min sköna dagliga promenad hem fick jag en strålande idé. Våffeldag = överraska familjen med våfflor! Så jag gjorde smet, sprang och köpte grädde och började grädda dom. Det blev supergott! Speciellt med tinade hallon och banan! <3




Har som sagt suttit och pluggat ett tag nu och det vore väldigt skönt med en tidig kväll ikväll också! Jag kände mig såååå utvilad i morse!

Vi hörs och ses! :D 


Kommentarer
Postat av: Justina

Åhhh... våfflor är så himla gott ;D

2009-03-25 @ 21:58:03
URL: http://justinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0