Back home :)

I morse vid åtta kom vi hem med tåget, en timme försenat på grund av att vi köde på en älg! Så vi stod stilla mitt ute i ingenstans mellan boden och sunderbyn i ungefär en timme och höll på att hungra ihjäl.
Väl hemma åt jag och mamma frukost och sedan gick jag ut på altanen och la mig på en solstol i solen. Två timmar senare vaknade jag alldeles blöt i svett! Jag gick in igen och slängde av mig masssa kläder, jag behöll bara leggins och linne på. Mer orkade jag inte utan jag la mig i soffan istället. Där sov jag i ungefär 1,5 timme. Sen ringde det och då var jag tvungen att spricka upp och svara. Jag minns typ inte vem det var jag pratade med, läskigt! Sen la jag mig i en fotölj och sov i en timme till! Jag vaknade klocan halv ett och låg och försökte vakna till liv igen i en halvtimme. Klockan blev ett och mamma ropade att det var lunch.
Så har min förmiddag sett ut. Man kan verkligen säga att jag behövde ta igen några timmars sömn! Men nu är det gjort och jag är pigg som en....ehh, eller okej jag är faktiskt nästan lika trött fortfarande, hehe xD

Iallafall, jag ska försöka orka ladda upp lite bilder och sånt från resan så fort jag kan. Men jag ska se "allt flyter" med familjen ikväll också så vi får se om jag hinner ;)

Imorgon blir det iallafall IKEA med mamma och vilma. Mamma tycker att vi ska vara där när dom öppnar så vi måste åka vid typ kvart över åtta. Det vill säga att jag måste sitga upp jättetidigt imorgon också!
Sen på kvällen åker vi till jokkmokk på 50-års fest och är borta tills på söndag! Åh, jag vill verkligen inte dit! Jag känner att jag inte orkar vara supersocial och trevlig med alla gulligullsläktingar, det är bara jobbigt!

Aja, ska gå och checka med familjen om vi ska se den där filmen någon gång innan jag somnar ståendes eller någonting!

Kraaaam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0