Dagens diskussion xD

Tilde - Evelina är du en fjortis?
Jag - Nä ser jag ut som det? Hur är en sån?
Tilde - En sån som suger på klubbor hela tiden? Så här (visar när hon suder på en klubba)
Jag - haha, så det är så ni tror att dom är!
Vilma - Men Tilde, det är ju typ bara killar som är fjortisar, dom är ju feta.
Jag - Vad menar du med det?
Vilma - Men dom äter ju mer klubbor än tjejer.

Hahah, det är alltså så 10-åringar tänker. Men är det bara jag som inte fattar någonting av det?! xD



Just nu sitter jag och ser på finalen i Robinson, fast det är paus nu. Men det blir nog väldigt spännande! Jag håller på Anna, förr jag vill att en tjej vinner och jag tycker att hon har kämpat på bäst av dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0