Det känns rätt så positivt nu faktist :)

Yes yes yes yes! Äntligen är jag klar med mitt SO!
Det kan inte finnas någonting härligare än att efter ett intensivt pluggande skriva ut arbetet, häfta ihop det och slutligen sätta det i en plastficka. På något sätt kanner man sig lite stolt över sig själv! :)

Men den härliga känslan varade inte länge tyvärr. Nu sitter jag och skriver en filmanalys till Hata Göteborg. Jag ska försöka få klart den nu ikväll, då blir jag glad! :) Efter det är det inte mycket kvar att göra på denna termin! Det är något papper med uppgifter på engelska som jag ska göra, någon till analys av en svensk text samt plugga till genetikprovet nästa vecka. Sen så kan jag pusta ut och börja ljuta av sommaren! :D

Nu ska jag återgå till analyserandet! ;)

Förresten! Är det någon mer än jag som ser fram emot helgen? 26 grader och sol har dom lovat på både lördag och söndag! Det lär bli att steka steka steka hela helgen lång! :D:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0