!

Idag slutade vi två och då åkte beatrice hem med mig :) Vi åt några  av mina mumsiga muffins och efter ungefär en timme hemma bar det av till skolan, igen. Alla skulle redovisa sina A&S jobb men många på skolan är med i musikalen så repade vi lite med den eftersom redovisningen med den är först om typ två veckor (eller tre;p). Det blev alltså som en 2 timmar förlängd skoldag typ. Det kändes helt upp och ner vänt att vara på skolan halv sju på kvällen, och jobba! Jag höll seriöst på att somna flera gånger!

När jag kkom hem hade jag tänkt börja plugga men jag somnade på soffan istället! Väl vaken blev jag så stressad för allt. Jag måste hinna packa, tvätta, städa, äta, sova och plugga! När jag blir stressad kan jag inte göra någonting alls! Jag liksom låser mig och får ingenting gjort över huvud taget! Lika bra att inte ens försöka. Så nu ska jag gå och lägga mig istället. Sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0