gäsp gäsp, nu ska jag sova!

Oj, klockan är jättemycket nu! Vi kom hem från min mosters 30-års fest för ungefär en timme sen. Det var ganska kul där. Förutom att träffa kusinerna och andra släktingar så åt vi jättegod buffé och "lekte" lite musiklekar ;) Fast vi for ganska tidigt gämfört med alla andra, resten är nog i full gång fotfarande, hehe!
Men jag måste gå och sova nu. Imorgon ska jag hinnna med mycket! Först och främst måste jag packa klart alla grejer, sen så skulle jag beöva städa mitt rum och min toa. Jag hatar att komma hem igen till massa jobb, så lika bra att göra det innan man åker iväg alltså! Om jag får någon tid över skulle jag även behöva göra SO.. men jag är rädd för att jag inte kommer ha nogon ork till det. Speciellt inte om vädret blir som dom har lovat, typ sol och 20 grader!
Aja, vi får väl se hur det blir :)


Jag och Vilma åt mjukglass på stan idag :)


Jag köpte ett resekit med shampoo, balsam och sånt från apoteket ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0