Godmorgon allesammans!

Jag hinner med ett litet inlägg såhär på morgonen, dock är det från Vilmas dator. Jag passar på när jag ändå skulle mejla över mitt arbete ;)
Plugget gick för övrigt väldigt bra igår! Nog för att jag inte blev klart men idag kommer det definitivt att bli det! :D Jag skrev tre sidor med analyser igårkväll! Tänk vad mycket det blir, allting som man tänker på i huvudet, när man väl får der det på papper. Det är mycket!

Nu ska jag hur som helst fixa frillan och sminka mig litegrann nu innan jag cyklar iväg till skolan i spöregnet. Typiskt, imorgon har dom också lovat regn och då ska vi vara på skogsvallen och ha friidrott hela dagen. Vad ska man då ha på sig hade dom tänkt?!

Aja, have a najs dag! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0