:)))

Inatt har jag sovit hela klockan runt, 12 timmar! Så skönt det var att äntligen få sova ut ordentligt! Jag vaknade halv 12 och då var ingen hemma. Jag gick runt och letade dom tills jag såg att pappa kom ut från garaget. Han tvättade sin cykel, mamma var tydligen ute på långpromenad och Vilma var hos en kompis. Som det brukar vara alltså. Så jag fick sitta och knapra på min macka och sörpla på min apelsinjuice helt själv... Det är nackdelen med att vakna sent. Speciellt en söndag också, när det inte kommer någon tidning som man kan bläddra igenom.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Det blir väl som det blir bara.. Jag får se om jag orkar jag gör lite SO eller någonting kanske. Fast det hade varit roligt att göra någonting kul när det ändå är några timmar kvar på helgen ^^ Fast en sak är säker, jag måste duscha innan jag lämnar detta hus. Jag tror aldrig att jag har haft såhär fett hår! Äckligt! Just nu är det bara en toffs på skallen som räddar mig ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

Så skönt att sova ut :)

Själv hade jag fotbollsmatch så jag var tvungen att vakna vid nio typ :p

2009-05-10 @ 14:22:09
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0