hej och hå, dagen går!

(jag vet att jag är duktig på att rimma ;p)

Denna lördag har varit väldigt solig och fin, ca 25 grader i skuggan. Inte illa det för att vara 30 maj!
Jag mötte som sagt Bea på stan och vi gick runt är ett tag. Men ingen av oss köpte någonting speciellet förutom Bea som beställde ett par solglasögon. Vi gick till kulturens hus-trappan och satt där ett tag och då kom helt plötsligt Gert och Robban förbi på deras lilla vandring.
Efter att ha kollat när folk sprang stadsmaran åkte vi hem till mig. Vi åt pastasallad ute och hoppade lite studsmatta. Sen for vi även på en liten spontan cykeltur runt bredviken, örnäset, lerbäcken, kronan och skurholmen. Det kändes väldigt sommrigt, hoppas bara att man blev lite brun på köpet! :D 
När vi kom tillbaka åkte hon hem med bussen och min familj kom tillbaka. Nu håller dom på att göra mat, det blir grillad kyckling och ris! :) Mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0