Inlägg nummer 100! :D

Detta inlägg är ett stort steg i historien. Det är nämligen evliinah.blogg.se´s hundrade inlägg! ;) Men vad kan man tänkas kunna skriva för intressant? Jag kommer inte på något bra men till en början kan jag ju alltid berätta lite om dagen!

Morgonen började med slöjdklubb (alltså vanlig slöjdlektion fast utanför skoltid, för er som inte är NLV:are ;p), jag fortsatte på min gula tunika. Det känns som att jag inte har så mycket kvar. Bara sy fast dragkedjan, fålla upp den lite till och sy fast ett band, finputsa lite och sen så! Problemet är bara att den ser ut som ett nattlinne, men i värsta fall så får jag väl använda den som det ;)
Efter slöjden hade vi tretimmars nationella i fysik. Typiskt att vara 93:a och få göra det, ingen annan nia har ju fått göra det förut, nytt för i år ju :( Hur som helst, det gick inte så jättebra. Det var hur svårt som helst och man blir ju så himla sur när man egentligen vet vad det är men inte kan komma på det! Det hade ju varit så mycket enklare att få läsa i en bok och sedan skriva! Men, men. Nu är det iallafall gjort och inget går att ändra på. Jag tror faktiskt att det där var det sissta NP-provet för min del.Så otroligt skönt att ha det avklarat! Man känner verkligen att sommaren närmar sig med stormsteg! Men än finns det så klart saker kvar att göra, bland annat SOn som jag (hmm..) knappt här börjat på! När ska jag någonsin lära mig att vara i tid?!
Skoldagen avslutades med HK. Vi gjorde risotto med ruccola, stekta champinjoner och  carlottenlök. Det var inte så värst gott tyckte jag, lite smaklöst typ. Men med tanke på att det var ganska lätt att göra så var det värt det ;)



Nu ropar mamma här nere att maten är färdig. Jag är egentligen inte särskillt hungrig, men det är bäst att gå ner! ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

usch, jobbigt nationella var. kunde typ inget :o

2009-05-12 @ 18:24:32
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0