inte ett moln, så långt ögat kan nå.... eller jo förresten!

Dagen på denna söndag började väldigt bra. Jag åt gurkmacka och juice till frukost ute på altanen och sedan tog jag på mig bikinin och slängde mig på en av solstolarna. Där låg jag i typ en timme och övervakande mina krattande familjemedlemmar som slet så hårt i trädgården, tihih ;p Mamma undrade om jag ville ha lunch men eftersom jag hade ätit en macka en timme innan så var jag inte särskillt hungrig. Men när jag fick reda på att det var tornfisksallad som serverades kunde jag ju inte hoppa över det! DET är min favvorätt, så sommrigt och så gott! ;D Men sen gick solen i moln och då gick jag in, det blev kallt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0