löööördag :)

Morgonen började med frukost ute på altanen, det är ju så soligt och härligt ute! Sen har jag hjälpt pappa att tvätta bilen och sätta upp ett parasoll. Allt för att passa på att vara ute i solen ;)
Jag orkade inte skriva så mycket igår eftersom det ändå bara skulle bli massa tråkiga inlägg när jag var på dåligt humör, så jag struntade i det helt enkelt. Men istället satt jag i typ en timme och mixtrade med lite nagellack och försökte få till en fransk manikyr. Det gick väl sådär eftersom jag inte har dom rätta grejerna.. ;p Jag trodde att det skulle vara jättesvårt, men det var det faktiskt inte! :D


Såhär ser det  ut utanför mitt fönster, löven börjar verkligen slå ut nu :)

Nu ska jag, mamma och Vilma cykla in till stan och köpa lite smågrejer som jag måste ha med på resan.

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

fint :)

hehe, jag köpte sånt där fransk manikyr nagellack 3-steg idag så ikväll ska jag också göra det x)

2009-05-16 @ 15:18:36
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0