Min älskling

Jag och min syster har precis storstädat hos Hampe. Vi lyfte på alla äckliga mattor och dammsög under. Sedan tyckte mamma att vi skulle slänga bort dom eftersom dom var risiga och äckliga, så sagt och gjort! Dom ligger i soptunnan nu ;)
På tal om Hampe.. Han har fått någon jättekonstig knöl under hakan! Kaniner brukar ju få typ cancer när dom blir gamla och jag är lite rädd för att just detta har drabbat honom! Men det är liksom inte någon cancerknöl, den är väldigt rund och går att röra på. Som typ människor har under hakan, typ körtel eller nått som sväller upp när man blir förkyld. En sån fast typ 2,5 cm i diameter stor. Om det nu är en sån.
Han verkar inte ha ont eller så eftersom han äter, dricker, pissar, bajsar, sover, tvättar sig, kliar sig, ja allt! Dessutom så kan man röra på knölen hur mycket som helst och han reagerar inte på det. Nu är det typ en vecka sen jag upptäckte den, men vi kan inte fara till djursjukhuset eftersom han inte har någon försäkring! Men vi ska ringa dit någon dag och fråga vad det kan vara. Men om den typ växer så måste vi ju åka dit med han :(
Åå älskade hampe! :(((( Typ världens mysigaste ju!

Har någon någonsin sett en sån här avslappnad krabat? :)


Kommentarer
Postat av: LinneaS :)

vad söööt han är :D !



större text, yääääääääy ;)

2009-05-12 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0