Morgonbloggning ;)

God morgon. Jag tänkte att det kan ju alltid vara trevligt att morgonblogga lite också när jag har tid. Som idag till exempel! Vi börjar nio och har idrott första timmen så jag behöver inte cykla iväg förrens 20 i ungefär :)

Idag har vi vanlig skoldag hela förmiddagen tror jag. Efter lunch ska vi på skolbio och se "Hata Göteborg" på SF. Jag har ingen aning om vad det är för film, men det verkar ju kul! Dessutom är det ju alltid skönt att slippa lite lektioner ;)
Efter skolan ska jag och Linnea en snabbis på stan. Asså jag säger som henne, ibland har jag verkligen stan-perioder när jag är där alldeles för många dagar i veckan! ;) Men min kompis från hudiksvall fyller faktiskt 16 imorgon så jag måste fixa en present till henne :) Men som vanligt är jag alltid sent ute så du får förlåta mig Louise (om du läser det här) om den råkar komma dagen efter istället :/

Nu ska jag packa klart väskan och cykla iväg sen. Vi hörs i eftermiddag/kväll :D


idrottsoutfit ;)

 

Kommentarer
Postat av: Sara :)

haha, filmen var lite konstig! ;p

2009-05-07 @ 16:32:03
URL: http://saraakoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0