morsdagsfirande :)

Godmorgon! Pappa och Vilma väckte mig kvart över åtta i morse. Dom hade dukat fram frukosten i matrummet till mamma och oss, men så fort jag öppnade altandörren och kände värmen så flyttade jag ut allting dit istället ;) Det blev mycket mysigare! Vi gick och väckte mamma och tog ute henne dit. Hon öppnade mitt och vilmas paket och blev jätteglad! Sen råkade hon spilla ut all juice på mig, men man kan ju liksom inte bli sur på henne när det är mors dag! ;) När jag hade torkat upp allt åt vi världens godaste frukost och solen lyste så skönt. Det var sååå härligt, nu måste väl ändå sommeren vara här på riktigt! Hoppas bara att den vill stanna också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0