nu är det söndag kväll...

...och imorgon är det måndag igen. Helgerna går alldeles för fort nu för tiden tycker jag! Den hinner ju knappt börja innan den tar slut!
Men jag behöver bara ta mig igenom den kommande veckan och sedan bär det av till Stockholm! Om precis en vecka sitter vi nog på tåget med fullastade väskor och skrattar en massa! Jag längtar enormt mycket! Vi kommer hem på torsdagmorgonen och sedan är vi även lediga på fredagen eftersom det är kristihimmelfärds då :) Det blir som en "enveckas-lov" alltså! ;)

Just nu är jag väldigt hungrig. Jag funderar på att gå ner till kylen och se vad den har att erbjuda :) Jag är sugen på någonting.... JAG VET! Vi har sånahära goda mörka finska mackor! Såna med ost och sallad, och te till det! Jaaa, det blir perfekt! :D:D

Nu måste jag gå! :p

Kommentarer
Postat av: h

shortsen är från chloe:)

2009-05-11 @ 14:39:14
URL: http://halshammar.se
Postat av: Sara :)

Jag längtar OCKSÅ!!! ;) shit vad kul det ska bli!

2009-05-11 @ 19:07:04
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0