Nu har jag varit duktig...

...jag har suttit och gjort SOn hela kvällen, förutom en liten paus när jag följde med för att titta på när Vilmas klass spelade upp en teater ;) Men det var jag ju typ tvungen att göra ju!
Även fast jag har kommit framåt väldigt mycket har jag ungefär två tredjedelar kvar att göra, och det måste bli klart IMORGON! Men mamma och pappa har lovat att jag ska få ta vilmas dator till skolan så att jag kan jobba där! :D Hoppas nu att hon själv gå med på det. Men varför skulle hon inte liksom? ;)

Jag är väldigt trött nu måste jag säga. Det blir att snarka och sova på direkten skulle jag tro.
 
Men först måste jag ju säja grattis tilla alla människor som tävlade i helgen!
Sofia vann SM guld i individulell cheerleading! :D
Juniortruppen blev fyra i RM! :D
Linnea kom "minns inte vad det var, men en bra placering iallafall" i orientering! :D
Sen så kom även Sara och Sofia tillsammans med deras lag 6:a i SM i cheerleading! :D

GRATTIIIIIIIS ALLIHOPA! :D:D<3

(jag kom just på att tänk om jag missade någon, men grattis till dig också isåfall :)



Jag ska bli duktigare att ladda upp från och med fredag, för då är all panik över alla skolarbeten förhoppningsvis över. Nu hinner jag inte ens ladda upp bilderna från stockholm. Men bättre sent än aldig kanske? ;)
Tills dess får ni nöja er med ett snabbt tråkigt inlägg då och då ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0