På skolan ^^

Sitter just nu i klassrummet och låter nagellacket torka på ena handen. Jag kom hit tidigt i morse, vid åtta, för att pappa skulle skjutsa mig med mina två stora påsar fyllda med diverse saker. Bland annat skor, tavlor, böcker, filmer, kläder och sådant.
Dagen idag kommer att spenderas med att öva på musikalen som vi håller på med. Om jag inte minns fel så ska vi typ köra igenom idag, men det kommer aldrig gå eftersom typ ingen kan allt vi ska göra. Men vi får väl se hur det blir med det ;)

Jag är alldeles själv här inne nu så jag ska ta och fortsätta att måla naglarna på andra handen innan någon kommer och klagar på att det luktar illa!


Bloggar igen i eftermiddag typ :)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

jodå :) men du måste hjälpa mig med layouten! ;p

2009-05-08 @ 16:29:59
URL: http://saraakoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0