fynd!

Friluftsdagen idag blev inte så hemsk som jag trodde. Sanningen är att lärarna ställde in den på förmiddagen, men sedan efter lunch gick vi dit när det hade slutat regnat. Väldigt skönt, det hade inte varit särskillt roligt att vara där i det vädret! Fört när jag cyklade till skolan på morgonen fick jag trampa ner för kronanbacken för att ta mig framåt i motvinden (uppmärksammma att jag var på väg NER för backen!) Jag har aldrig varit med om någonting liknande förut! ;)

Efter skolan for jag hem och bytte om och sedan tog jag bussen in till stan för att möta Linnea. Jag hittade dock ingen morsdagspresent som jag hade tänkt att jag skulle, men jag tänkte att jag kan kolla på Lagerhouse imorgon, för dom har väl alltid någonting roligt ;)
Men jag hittade lite andra små grejer. Ett paket med steps (mycket viktigt ;p), shampoo och balsam (ännu viktigare) och en bikini. Bikinin var på rea på stadium, endast 24 kronor per del! Så även fast överdelen och underdelen inte hörde ihop och inte passade så jättebra tillsammans så köpte jag dom. Man kan ju ha den som "slit och släng" tänkte jag, typ om man får för sig att bada i lera någon gång x)




PS: Håll utkik för snart kommer jag att lägga upp lite bilder från Stockholmsresan! :)

Kommentarer
Postat av: bea

det var visst roligt att vara ute i regnt XD det hade ju till och med nästan slutat regna redan när alla var tillbaks på skolan :P :D

2009-05-29 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0