pissväder!

Godmorgon, godmorgon! Sovit gott? :)
Det har jag iallafall, och alldeles för länge också för den delen. Jag måste verkligen vara expert på att lyckas krångla till det med mobilens alarm när jag är sådär i nattmössan på morgonen ;)

Iallafall, idag har vi som sagt friluftsdag hela dagen. Det blir fiidrott på skogsvallen och lite lekar. Visst hade det varit roligt om det inte vore för det hemska vädret. Under tio grader, regn och typ stormvindar! Oj, oj, oj. Hur skall detta gå?!
Jag ringde till Carina i hopp om att dom hade ställt in det hela, men icke. Här ska vi låtas vindpiskas hela dagen verkar det som!

Nu ska jag gå och packa ner en vattenflaska och en banan så att man kan fylla på med lite extra energi och vätska under dagen. Det kan behövas ;)

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0