Söndagsshopping med mami ;)

Har just kommit hem efter en liten söndagshopping med mamma. Jag hann inte duscha innan så jag kände mig lite ofräsch när jag gick runt där, men jag hade ju uppsatt så det syntes typ inte så mycket ;p Även fast vi bara var på växtriket, dollarstore och blomsterlandet så hittade jag lite grejjer ;)

På min fönsterbänk i mitt rum har det sett för hemskt ut, nästan inget grönt alls! Men nu har jag ändrat på det! :D Jag plockade bort allt skit som inte hette växter eller lamopr (dvs tre grejjer) och satte dit mina nyinköpta älsklingar! Två vita krukor och två gröööna fiiina blommor från växtriket! :D

Klar förbättring eller hur? ;)




Sen var vi ju som sagt en sväng på dollarstore. Där hittade jag många fynd!

* två bälten, ett vitt och ett ljusbrunt ~ 10 kr/styck
* ett beiget nagellack ~ 10 kr
* ett armband ~ 30 kr
* kammar ~ 10 kr

Bälten är ju alltid bra att ha, så det var det ju liksom inget snack om saken ;) Nagellack, ja vad finns det att säga? Sommartider ju! Armbandet tänkte jag ha på skolavslutningen om jag inte hittar något i stockholm :) Sen så har jag hört att man inte ska borsta håret efter duschen utan istället kamma det med en bredtaggad kam, och då passade jag på när jag såg en :P En lite skum sak var att nagellacket och armbandet var av samma märke!
Jag gillar dollarstore. Billigt och bra, haha! Eller ja, inte bra kanske men det håller ju så länge det håller ;)

 


Men NU ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

åh, nu blev jag sugen på att fara till dollarstore och fynda lite :'D

2009-05-10 @ 21:24:42
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0