temperaturen stiger!

Hej och godmorgon! :)
Jag är själv hemma nu eftersom mamma och pappa är på fotbollscup med Vilma i Hemmingsmark. Egentligen skulle jag också ha följt med men jag ville inte slösa bort hela dagen på att kolla på när hon spelar en massa fotbollsmatcher ;)
Så jag ska vara med Bea idag istället, tio gånger roligare! :D Vid tolv ska jag möta henne på stan. Hon skulle kolla på lite grejer och jag antar att min uppgift blir att vara smakråd ;p För jag ska inte köpa någonting! Jag måste vara lite sparsam nu ett tag tycker jag! Eller typ en mjukglass kanske jag kan köpa, men inte någonting annat! ;)
Nu måste jag gå och göra mig klar innan jag cyklar iväg :) Jag hoppas verkligen att det blir lika varmt som dom har lovat idag! :D

Vi hörs! Ha en bra dag! :)


Sockarna på bilden är mina nya förälskelser! Jag kan inte fatta att jag inte har testat såna förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0