Nu vet jag vad jag ska ha på mig!

Idag blev två nationella prov avklarade! Matte C och engelska muntliga. Båda gick väl ganska så okej, men det hade verkligen kunnat gå bättre!
 
Efter skolan bajkade vi mot stan jag, linnea och bea (efter ett tag kom även elin). Som vanligt var vi på jakt efter klänningar! Idag var det faktiskt JAG som hade turen med mig! Jag köpte boleron som jag hade kollat in på lindex och, tro det eller ej, en klänning på JC! :D Det fanns bara två kvar av den svarta, ena i 32 och andra i 38. Jahapp, där rök den klänningen då, tänkte jag. 32 kan jag absålut inte ha, alldeles för litet och 38 är ju alldeles för stort, eller? Den såg faktiskt ganska okej ut ändå... Så jag provade den, och den passade! :D Helt överlycklig drogs kortet i kassan, jag slog in min kod, tog ett fast grepp om påsen och klänningen vad min!
Nu är min utstyrsel nästan färdig, bara lite smycken så! Men det ska jag kolla på i stockholm :)
Nästa söndag åker vi faktiskt och det fattas fortfarande ungfär 4000:-, lyckat! Det går lite upp och ner tycker jag. Ibland har vi råd och ibland inte, haha, men det kommer nog att funka ;) Vi har ju bord på arcusloppisen på lördag så då fär vi säkert in lite grann, så kom och fynda nu allesammans! :D


Här är den då, min fina klänning! :D
Vad tycks? Ska jag ha sva
rta eller hudfärgade strumpbyxor? :)





Det här är och förblir en pluggfri kväll. Efter en dag med två prov förtjänar man det tycker jag ;) Men då blir det att plugga extra mycket resten av dagarna den här veckan istället, har nänligen SO som ska vara inne på typ nästa onsdag.
Men nu ska jag bara gå och utfodra min kanin och borsta tänderna :)


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

Fin avslutningsklädsel! :)

2009-05-06 @ 07:43:34
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: LinneaS :)

ååååh vad fina bilder :D



svar; jaa, det är duvet den onda vambyren james till höger och jacob black till vänster! gå tillbaka och kolla, man ser inte att det är dom ;)

2009-05-06 @ 15:14:01
URL: http://lsundstrom.blogg.se/
Postat av: Elina

Inga strumpisar fint utan :P

2009-05-06 @ 17:36:49
Postat av: Elina PH

Det senaste var från mig Elina PH bara så du vet ;P haha... glömde säga att klänningen var jätte fin och du med! =)

2009-05-06 @ 20:13:48
Postat av: soffan her self

Du är så söt evibevi. Kläderna med.



vi saknar dig <3

2009-05-06 @ 23:55:07
URL: http://safis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0