nu är morsdagspresenten fixad!

Idag har vi tränat på musikalen hela dagen och det har gått fin fint! :D Nu börjar föreställningen närma sig och jag tror faktiskt att det kan bli rätt bra tillslut! Innan lunch trodde jag att det skulle gå åt skogen, men efter repetitionerna på eftermiddagen ändrades mina tankar helt! :)
Efter skolan gick jag och Elin på jakt efter morsdagspresenter till våra kära mammor. Så nu har jag äntligen hittat en! :D
Någonstans i kartongen med tidningsremsor döljer sig ett halsband och ett par örhängen! :)

  

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

bra att du hittat en morsdagspresent! :) jag måste gå på stan imorgon och leta :p



(ja det är han, hahaha :D)

2009-05-29 @ 22:18:29
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0