Tips på en mascara, någon? :)

Idag har det varit väldigt härligt ute, dock blåste det rätt mycket och det kom väl någon regnskur, men det behöver vi inte nämna någonting om! ;)

Vi hade vanliga lektioner på förmiddagen idag och svenska efter lunch. Men sista lektionen hade vi brottning. Jag har aldrig testat det förut med det var lite småkul. Jag brottades med elin och det var ingen lätt match kan jag tala om! ;) Men sen så tror jag att det är roligare om man verkligen vågar ta i och vet hur man ska göra. Man blev ju inte ens lite svettig av det!




Efter brottningen cyklade vi en sväng till KH för att leta böcker. Jag ville ha en engelskabok men det kan ju inte finnas en enda bra på hela biblioteket, och om man väl hittar någon så är det förmodligen redan utlånad! Hur ska man kunna göra en bokrecension om det inte ens finns några böcker att läsa? Konstigt tycker jag!

Sedan blev det en snabb runda på stan. Jag är så jäkla less på det nu! Jag har lovat mig själv att inte sätta min fot där innan vi åker till stockholm! Eller jo, någon dag måste jag dit och köpa en mascara, MEN BBARA DET! Är det någon som har ett tips på en bra? Helst med plastborste (om det heter så) :P


Men nu måste jag läsa lite i fysikboken. Vi har nämligen nationella i det imorgon!

Kommentarer
Postat av: LinneaS :)

gör större textstil !! ;)

2009-05-12 @ 16:39:39
Postat av: emilia

Volume nanodefinition Från Nivea, waterproof. Den är cerise. Alltså inte själva mascaran för den är svart såklart :P

2009-05-12 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0