Bilder kommer strax! ;D

Nu är loppissäljaren hemma ;) Det var faktiskt ganska roligt att stå där, men det var hur trångt som helst och vi kom knappt ut ur vårat lilla bås! När jag, sofia och sara for hem vid ett hade vi redan sålt för över 3000 kronor och då kommer ju elin och josefin fortsätta sälja ända till fem typ! Man får hoppas att kunderna är snälla :)
Efter loppisen åkte vi på max och åt lunch, jag känner mig jättetjock nu eftersom jag dessutom åt en glass! Jag måste verkligen börja träna men det är inte roligt när man är snorig och känner sig allmänt halvsjuk! Men snart så är det nog helt borta, och DÅ minsann börjar beach 2009! ;)


Smart som jag är så glömde jag ju kameran där borta så jag kommer inte kunna lägga upp några bilden nu. Men josefin bor ju typ ganska nära mig så hon skulle komma förbi med den lite senare :) Så ikväll lägger jag upp dom, och då kommer även ett inlägg (och en bild!) om någonting mycket spännande och läskigt som hände i morse!
Inte att missa alltså! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-09 @ 18:23:38
Postat av: sara :)

vad bäst vi är! vi fick in mer pengar än andra gruppen ;p haha (a) nu är resan till stockholm säker! :D

2009-05-09 @ 18:24:54
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0