det var soligt idag, å det gillar vi! :)

Nu är även denna dag i mitt liv avklarad!
Filmen vi såg på eftermiddagen var faktiskt ganska bra! Det är lite svårt att beskriva vad den handlade om men det ar mycket om gänguppdelningar och att våga säga ifrån typ ;) Men dom skrek typ hela tiden i filmen och det var lite småjobbigt ;)
Efter filmen gick vi på stan, som planerat. Jag hittade som tur var en liten present, så man får hoppas att posten inte är allt för seg med att skicka iväg den till Hudiksvall! Linnea skulle på träninig efter stan så hon åt på max. Då passade jag och elin på att dela på en äppelpaj där ifrån ;) Dom är supergoda, men varma!
 på max :)

 dom bygger om där ;) Linnea åt byggarmål xD


Väl hemma slängde jag i mig lite mat och fixade några småsaker och sedan cyklade jag iväg till kyrkan ;p Har ju gått en ledarutbildning där och det var avslutningen idag. Vi hade en gudstjänst som vi läste lite texter på och så ;) Men nu är jag iallafall ungdomsledare så till hösten kanske jag får hjälpa till att leda en konfirmationsgrupp eller barngrupp :D



Hela kvällen sen jag kom hem där ifrån så har jag suttit och prismärkt loppissaker. Jag måste ta dom till skolan imorgon. Bara för skojs skull räknade jag ihop vad vi tjänar om vi säljer alla mina saker och det blev 1105 kr! :) Det vore inte så dumt!

Men nu är klockan mycket, jag borde gå och lägga mig, natti natti :)

Kommentarer
Postat av: LinneaS :)

huuuuuuuuum vad fin bild då!! HAHA.

men byggmålet, oxå kallad orginalmålet, var iaf gött ;)

sötis du är :D

2009-05-08 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0