yayy! nu är tröjorna här!

Vi har bara haft tre lektioner idag, ma/no (gjorde ingenting), svenska (försökte göra någonting) och SO (kunde inte göra någonting). Alltså har jag inte fått gjort så mycket idag ;D
Men en bra sak är att vi har fått våra klasströjor nu! Jag tyckte nog att materialet på tröjan var lite konstigt, men det funkar! ;)



Efter skolan var jag och köpte en mascara. Det blev MaxFaktor false lash effect, den där med stor lila borste. Jag har inte testat den än, för jag orkar inte tvätta bort det jag har på mig nu. Men den verkar ju jättebra! Jag längtar tills imorgonbitti när jag ska testa den! ;)


Jag har precis ätit fisksoppan från igår till middag.. Till typ kvart i sju ska jag nog plugga lite tror jag. För sju ska vi åka och panta burkar igen. Även fast vi har 800:- i plus så är det ju alltid bra att få fram så mycket fickpengar som det bara går. Men det är lite tråkigt att det (nästan) alltid är samma prersoner som hjälper till med sånt här! Dom andra liksom bara följer med utan att ha gjort mer än vad som egentligen "behövs". Inget illa menat mot dom! Men hur som helst, jag tycker faktiskt att det är ganska roligt att göra sådant om kanske inte är så kul men som lönar sig i slutändan. Som det här, inte så dumt att åka till Stockholm men klassen i några dagar va?! Jag längar så mycket, det är bara 4 dagar kvar nu. På söndag åker vi! :D

OJ! Jag kom just på att jag måste baka ikväll också! Vi ska sälja fika på öppet hus imorgon! Heh, ännu ett sätt att få ihop lite money! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0