Vilken klänning?! :)

Okej, jag är ju som sagt ute efter en klänning till avslutningsmiddagen. Först funderade jag på en kjol och ett linne eller nåt, men det känns för vardagligt. Igår hittade jag någon länk till forever21. Dom har hur mycvket snygga klänningar som helst och  billiga är dom också! men problemet är att sidan är från USA och om man ska beställa kostar det typ dubbelt så mycket som själva känningen kostar! Eller? Jag och mamma har försökt läsa men utan att bli klokare. Är det någon som vet hur det är med det där?
 

Dom här klänningarna tycket jag var finast, men vilken av dom isåfall?


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

snygga! :)

2009-05-04 @ 21:54:25
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0