YES! en dag till att plugga! :DD

Just nu sitter jag och försöker göra klart SOn en gång för alla, men jag märker att det inte kommer att gå. Även om jag skulle sitta uppe hela natten skule jag ändå inte bli klar eftersom jag blir så trött att jag inte kan tänka där vid tolv.. Men jag gör så gott jag kan och ABSOLUT SISTA inlämningstiden blev framflyttad till ABSOLUT SENAST torsdag mogon. Så! Det borde jag väl klara! Hoppas iallafall! Men jag ska se till att få det riktigt bra nu det här arbetet så att jag kanske kan lyckas höja mig till ett mvg! Bäst att fortsätta med det mindre roliga nu då! :D

Men bara för att jag inte bloggar lika "intensivt" nu under en pluggarperiod får ni inte sluta att kommentera! Ni var ju så duktiga där ett tag! :D Men sen så vips!, så slutade ni bara :P
Man märker verkligen att en blogg är en färskvara! Om man har varit borta i tre dagar är besöksantalet typ nere på 1 besökare per dag! Fast så fort man börjar igen återgår det som tur är till det normala.
Men vad är det normala? Hur många unika besökare har du? x)

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

hoppas so'n går bra :p



Det finns nog inget normalt. Tror det är rätt så individuellt. :) Men om jag har "dåliga bloggdagar" så är det ungefär 15-25besökare, men det finns ju typ dom som har flera hundra om dagen xD

2009-05-26 @ 23:10:53
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0