otur eller vad?!

Hej hallå!

Jag har inte suttit vid datorn på typ tre dagar nu! Tycker faktiskt att det är ganka bra gjort av mig! Det roliga är att jag har lika många besökare även fast jag inte har skrivit någoning här i bloggen på flera dagar! Dessutom har jag fler sidvisningar. Hahah, lite komiskt bara! ;)

Iallafall. Jag har haft väldigt fullt upp med att packa och göra läxor dom här dagarna. Åker ju iväg till kebne imorgon med frilufts! Fast dom har tydligen inte lovat särskillt bra väder, men det blir nog superkul iallafall! :D

Jag vaknade 05.30 idag som vanligt och börjar 11.20. Har gjort klart samhällsuppgiften nu på morgonen och igårkväll gjorde jag klart engelskan. Men fråga mig inte vad jag skrev, för jag har ingen aning! Nu ska jag börja göra mig klar på riktigt, klä på mig och så. Sen måste jag åka iväg lite tidigare och svänga förbi apoteket och köpa strepsils eller något för jag har börjat få ont i halsen! Hur taskigt är inte det?! Jag har typ inte haft det på två år och nu, NU när jag ska iväg till fjälls och allt villl den passa på att besvära mig! Men tyvärr, jag har annat för mig, SÅ FÖRSVINN ÄCKLIGA ONDA HALS, JAG HAR INTE TID MED DIG!!!

hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skrev du? ^^

SOV KVINNA! Ha det super bra i kebb! Hälsa personalen från mig ;)

2009-09-02 @ 07:27:46
Postat av: Sara

glömde sätta namn ;)

2009-09-02 @ 07:28:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0