Plugg-måndag hemma!

Godmorgon!

Det blev en tidig morgon för mig. Vaknade vid halv åtta eftersom jag hade världens jobbigaste hosta. Typiskt när man är ledig och allt! Men man kan inte direkt kalla det för en ledig dag. Jag ska plugga nästan hela tiden. Har precis övat in alla glosor till imorgon. Det tog typ bara en kvart att lära mig alla! Libers glosmaskin är verkligen super! ;)
Är sugen på något så ska typ gå ner och kolla vad som finns att stoppa i munnen. Det är det som är bra att vara hemma, då kan man äta vad och när man vill! ;D Sen hade jag tänkt ta tag i matten. Har ett X antal sidor att göra tills imorgon! Jag undrar hur alla andra i klassen ligger till med det där... Undra om det bara är jag som är seg? Hahah, aja! Ska försöka komma igång nu så snart som möjligt så att jag blir klar innan fem då vi ska på middag hos moster.
Vi år höras! :) 

Kommentarer
Postat av: sofia the best lundbäck

Heeej !! vill bara att du kollar in min och kikkis nya blogg! Jag kommer hem på torsdag vill du ses någon dag i helgen? =) <3

2009-09-08 @ 17:28:06
URL: http://dancelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0